INZERCIA

Máte radi kvalitu, no zároveň priaznivú cenu?

Dôverujte sile privátnych značiek a vyvarujte sa zbytočným mýtom.

Hrdí nositelia názvu maloobchodníka, ihneď rozpoznateľný dizajn, záruka vysokej kvality a hlavne, priaznivá cena. Presne takto by sme mohli opísať výrobky privátnych značiek. Na trhu sa začali objavovať síce až po príchode obchodných reťazcov, no v dnešnej dobe už v očiach zákazníkov nepredstavujú nič neprebádané. Najčastejšie sa s „privátkami“ stretávame v segmente potravín, no hneď niekoľko ich nájdeme aj medzi kozmetikou, či elektronikou.

A čo mýtus o tom, že privátne značky sú nekvalitné, menejcenné, či dokonca podradné? Faktom je, že táto pomerne dlho diskutovaná legenda sa k pravde ani zďaleka nepribližuje. Jedná sa totiž o produkty, ktoré vyrábajú renomovaní výrobcovia, ktorí časť svojej produkcie premieňajú na dodané objemy v privátnych značkách. Čo to znamená? Keďže sú určené pre konkrétny obchodný reťazec, nevyžadujú si zo strany výrobcu žiadne dodatočné náklady na lesklé a farebné obaly, či lákavé reklamy. Privátne značky sa tak nebojíme nazvať fenoménom vysokej kvality za nízku cenu.

Čo hovoria na privátne značky Slováci?

Aj napriek klamlivým mýtom sa ukázalo, že slovenskí spotrebitelia majú „privátky“ naozaj v obľube a dostatočne im dôverujú. Svedčia o tom aj výsledky nedávneho prieskumu spoločnosti TNS. Viac ako jedna tretina opýtaných sa v ňom vyjadrila, že práve takéto výrobky nakupujú častejšie než predtým. Ako hlavný dôvod označili veľmi priaznivý pomer kvality a ceny, ktorý zároveň buduje aj lojalitu voči tejto značke. Vďaka výsledkom prieskumu je nám známa aj samotná frekvencia ich nákupov. Takmer tri štvrtiny všetkých respondentov sa vyjadrilo, že výrobky privátnych značiek nakupujú minimálne raz do týždňa a 43% dokonca s ešte vyššou frekvenciou.

Slovenskí spotrebitelia koncept privátnych značiek dokonca aj ocenili. Najznámejšia a najväčšia privátna značka Kauflandu, ktorú poznáme pod označením K-Classic, má okrem iných vyznamenaní na účte aj ocenenie za Najdôveryhodnejšiu značku 2016 práve v kategórii privátne značky.

Privátna značka, ktorá nielen chutí, ale aj pomáha

Výrobky privátnej značky K-Classic slovenským spotrebiteľom nielen chutia, no zároveň vo veľkej miere pomáhajú práve tým, ktorí to najviac potrebujú. Spoločnosť Kaufland sa rozhodla opäť spojiť sily so Slovenským Červeným krížom a podporiť rozvoj terénnych sociálnych služieb, ktoré Slovenský Červený kríž zabezpečuje na Slovensku už od svojho vzniku. Kúpou výrobkov privátnej značky K-Classic si tak doprajete nielen poriadnu porciu chutného jedla, ale aj dobrých skutkov. Práve vďaka vám tak Kaufland prispeje na nové vozidlá pre terénne sociálne služby Slovenského Červeného kríža.

K-Classic je najväčšia spomedzi privátnych značiek spoločnosti Kaufland a obsahuje už viac ako 1 500 druhov výrobkov. Patria tam mliečne a mrazené výrobky, sladkosti, konzervy, cestoviny, ovocné šťavy, krmivá pre zvieratá, či potreby pre domácnosť a textilný tovar. Ďalšou privátnou značkou spoločnosti je značka K-Purland, ktorá zastrešuje mäsové výrobky. Obľúbenou a vyhľadávanou značkou je aj Wickies zameraná na detský sortiment, ako napríklad plienky, detské šampóny, toaletný papier a vlhčené detské obrúsky. Novinkou roku 2017 sa podľa marketingového programu Voľba spotrebiteľov stali produkty pre vegetariánov a vegánov – privátnej značky K-Bio a K-take it Veggie. Vo všetkých prípadoch je samozrejmosťou záruka vysokej kvality, nízkej ceny, ako aj viditeľnosť informácií o výživových hodnotách hneď na prvý pohľad.

Tento článok vám prináša Kaufland.

Pravidlá pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť na tomto odkaze.

Téma: Obchod a nakupovanie


Článok je zaradený aj do ďalších tém Kaufland

Neprehliadnite tiež

Máte radi kvalitu, no zároveň priaznivú cenu?

Dôverujte sile privátnych značiek a vyvarujte sa zbytočným mýtom.

Slováci siahajú po bio a vegetariánskych potravinách čoraz viac

Byť vegetariánom, dokonca vegánom je v posledných rokoch čoraz populárnejšie.

Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko

Záujem o mlieko dlho upadal, no znova rastie. Navštívili sme mliekareň, ktorá denne spotrebuje 280-tisíc litrov mlieka.

Nie je mlieko ako mlieko. Viete, ako sa od seba líšia?

Vedeli ste, že Slováci ročne vypijú okolo 160 litrov mlieka na osobu?